Dit jaar lanceert Brocom in januari en februari 2 nieuwe campagnes. Daarmee wil het de meerwaarde van de onafhankelijke makelaar bij het grote publiek promoten.
AG Insurance en Frédéric Van Dieren - die niet alleen commercieel directeur is bij AG Insurance, maar sinds 1 januari ook de nieuwe voorzitter van Brocom - ondersteunen dit initiatief. Want het verzekert de onafhankelijke makelaar een maximale zichtbaarheid.
Wat houden de campagnes in?
Tijdens de eerste 2 maanden van dit jaar lanceert Brocom meteen 2 nieuwe campagnes:
- Naar aanleiding van het Autosalon pakte Brocom uit met een opvallend beeld dat is terug te vinden op een waaier aan promotiemiddelen die u geheel vrijblijvend kunt gebruiken: een affiche, banners voor uw website, Twitter- en Facebook-afbeeldingen en een e-mailhandtekening. Hoewel het salon zondag afloopt, barst de strijd om de verkochte voertuigen te verzekeren in de komende weken pas echt los. Zorg dus dat u opvalt!
- Van 23/01 tot 19/02 loopt een nieuwe campagne om het Brocom-logo en de meerwaarde van een onafhankelijke makelaar te onderstrepen. Gedurende die 4 weken kunt u regelmatig de tv-spot en online video opmerken.
Raadpleeg alle details over de campagnes en download of bestel het promotiemateriaal in deze communicatie van Brocom.
disclaimer